چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

گفت‌و‌گو> فوتبال یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های دنیاست. در ایران هم همین‌طور است و تیم استقلال یکی از تیم‌های محبوب است.

تماشاگرنما نباشیم

فرصتی دست داد تا با میرشاد ماجدی، سرپرست باشگاه استقلال گفت‌وگو کنیم و در ابتدای صحبتمان از او می‌خواهیم کمی از فعالیت‌هایش بگوید. او در پاسخ می‌گوید: «پیش‌تر مدیر تیم‌های پایه‌ی فوتسال ملی، سرپرست تیم ملی جوانان، نوجوانان و المپیک ایران، قائم‌مقام باشگاه پیکان، مدیر اجرایی تیم ملی بزرگ‌سالان و رئیس کمیته‌ی جوانان فوتبال بودم. دانشجوی دکترای تربیت بدنی هستم، متولد ۱۳۵۳،‌ مدرس فیفا و سرپرست تیم استقلال.»

  • تیم استقلال برای نیم‌فصل دوم چه برنامه‌ای دارد؟

- بیش‌تر بازیکن‌ها برای نیم‌فصل حضور دارند. فقط سیاوش اکبرپور سه‌کارته است و خسرو حیدری در دوران آمادگی جسمی به سر می‌برد. هواداران بدانند حالا که در نیم‌فصل اول رتبه‌ی دوم جدول را کسب کرده‌ایم، در نیم‌فصل دوم قهرمان می‌شویم.

  • تیم استقلال در رده‌ی نوجوانان چه فعالیت‌هایی دارد؟

ما یک آکادمی فوتبال داریم که از نونهالان تا زیر ۲۲ سال را پوشش می‌دهد و در چهار رده‌ی سنی به فوتبالیست‌ها آموزش می‌دهد. همه‌ی این‌ها زیر نظر آقای اصغر حاجیلو اداره می‌شوند. البته فعالیت‌های این آکادمی، از فعالیت‌های تیم فوتبال بزرگ‌سالان استقلال تهران جداست.

  • حرف پایانی برای نوجوانان علاقه‌مند؟

ورزش برای همه خوب است. طرفداری از استقلال و پرسپولیس هم لذت دارد، اما اول و آخر باید خوب درس بخوانیم. اگر درس نخوانیم و تنها به دنبال این‌طور علاقه‌ها باشیم، به‌جای تماشاگر، تماشاگرنما خواهیم شد.

زهرا علی‌هاشمی،

‌۱۵ ساله از تهران

کد خبر 248218
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز