شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو کتاب "نقش اول" و "پرده آخر" همزمان با برپایی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، کتاب "نقش اول" که حاوی آثار برگزیده مسابقه پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است در 80 صفحه تمام رنگی چاپ و منتشر شد.

کتاب "نقش اول" با طرح جلد خیام مویدی و صفحه آرایی مریم شیرزاد به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی که توسط مولود صادقی فر ترجمه شده است توسط دبیرخانه جشنواره سی ودوم تئاتر فجر منتشر شده و در آن بخش های مجزایی به معرفی هیات داوران، عکس هایی از روند قضاوات آثار و نمایشگاه پوستر، تصاویر پوسترهای منتخب جشنواره سی و دوم اختصاص دارد.

بخش ویژه این کتاب به مرور پوسترهای تئاتر مرتضی ممیز می‌پردازد که با یادداشتی از قباد شیوا آمده است.

در بخش خارج از مسابقه این کتاب نیز به مرور طراحی پوستر تئاتر ایران پرداخته و مجموعه ای از پوسترهای قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، مهنوش مشیری، عباس سارنج، رضا عابدینی، امیر اثباتی، فرزاد ادیبی، کیانوش غریب پور، ژدرام حربی، مجید کاشانی، امیر اسمی، جواد آتشباری، ابراهیم حسینی، یحیی پاکدل، محسن ولیحی و هادی معزی درج شده است.

علاقه مندان می‌توانند این کتاب را از طریق دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر ایران دریافت کنند.

همچنین، کتاب "پرده آخر" که حاوی مجموعه آثار برگزیده مسابقه عکس تئاتر در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است در 76 صفحه منتشر شد.

کتاب "پرده آخر"، به صورت تمام رنگی و در قطع خشتی مجموعه آثار برگزیده بخش عکس را که در نمایشگاه این جشنواره بر دیوار قرار گرفتند را شامل می‌شود.

در این کتاب پس از معرفی کوتاهی از داوران پرونده ویژه ای به مرور تاریخچه مسابقات عکاسی تئاتر فجر اختصاص یافته که از سال 69 تا 82 و سال 91 را در خود دارد.

این کتاب نیز به دو زبان انگلیسی و فارسی چاپ و منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند از طریق دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر ایران این کتاب را نیز تهیه کنند.

کد خبر 247862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز