همشهری آنلاین: رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزیدگان رقابت های ورزشی سربازان نیروهای مسلح به اردوهای تیم های ملی دعوت می شوند.

مهرعلی باران چشمه

سردار سرتیپ «مهرعلی باران چشمه» در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح در مجموعه ورزشی فرهنگی میلاد نور سپاه گفت: بدون شک برگزاری رقابت های ورزشی سربازان نیروهای مسلح، پشتوانه عظیمی در بخش ورزش حرفه ای و قهرمانی و نیز برای فدراسیون های ورزشی کشور است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از سربازان نیروهای مسلح در تیم های ملی عضویت دارند، ادامه داد: برگزاری مسابقات سربازان نیروهای مسلح سبب می شود آمادگی آنها برای حضور منسجم در تیم های ملی حفظ شود.

رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جمعیت 700 هزار نفری خانواده بزرگ نیروهای مسلح، گفت: این جمعیت می تواند یک ظرفیت برای فدراسیون های ورزشی باشد و نیروهای مسلح نیز باید با برنامه ریزی و استعدادیابی، از توانایی های این سربازان استفاده کنند.

سردار باران چشمه از دعوت برگزیدگان مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح به اردوهای تیم ملی خبر داد و گفت: شماری از این افراد نیز برای حضور در المپیاد ورزشی سیزم 2015 که به میزبانی سئول برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

کد خبر 247670
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز