همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: طبق آنچه ما اطلاع داریم، توانمندی حزب‌الله در چند سال اخیر به قدری افزایش یافته که آنها قادرند هر هدفی را در سرزمین‌های اشغالی با درصد خطای بسیار کم و با توان نقطه‌زنی منهدم کنند.

امیرعلی حاجی‌زاده

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به ترور شهید حسان اللقیس یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان که در ماههای اخیر توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید، گفت: شهید حسان ازجمله فرماندهان حزب‌الله بود که تمام عمر با برکت خود را در راه مبارزه با اشغالگران و صهیونیستها گذاشت و حتی فرزند خودش را هم در جریان جنگ 33روزه تقدیم مقاومت کرد.

سردار حاجی‌زاده درخصوص تاثیرات فنی و مدیریتی شهید حسان اللقیس در ارتقاء توان مقاومت نیز تصریح کرد: ایشان از جمله فرماندهان، بزرگان و مدیران خوش فکر و بسیار فعال حزب‌الله بود و کارهایی انجام داد که شاید در روز حادثه‌ای که در آینده ممکن است واقع شود و جنگ حزب‌الله و صهیونیستها پیش بیاید، شاهد بروز و ظهور آن باشیم.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در طول سالهای گذشته به خصوص در دوران بعد از جنگ 33 روزه، اقدامات مهمی داشت ازجمله اینکه ذخایر بزرگ دفاعی ایجاد کرد که اثرات آن زمانی به نمایش درخواهد آمد که به هر دلیلی، جنگی بین حزب‌الله و اسرائیل رخ دهد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: طبق آنچه ما اطلاع داریم، توانمندی حزب‌الله در این چندسال به قدری افزایش یافته که آنها قادرند هر هدفی را در هر منطقه‌ای از سرزمین های اشغالی با درصد خطای بسیار کم و با توان نقطه‌زنی منهدم کنند.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: کارهایی که امثال شهید حسان اللقیس در مجموعه حزب الله انجام دادند و ما از آن خبر داریم، خارج از تصور صهیونیستها بوده و اگر اتفاقی رخ دهد، حال و روز صهیونیستها دیدنی خواهد بود و قطعا شرایط غیرقابل تصوری برای آنها رقم خواهد خورد.

وی گفت: شهید حسان اللقیس با روحیه پرنشاط و فعال، با توجه به اینکه خود در خط مقدم مبارزه قرار داشت، صاحب ایده و طرح بود و اقدامات بزرگ او که یکی از مغزهای حزب الله در حوزه‌های جنگ الکترونیک به شمار می‌رفت، در واقع ازجمله ذخایر دفاعی حزب‌الله محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: البته حزب‌الله همیشه نشان داده که اقداماتش در صحنه نبرد برای دشمن غیرمترقبه خواهد بود و این را در جنگ 33روزه نیز به خوبی نشان داد و امروز هم می‌تواند در هر مقطعی کارهایی از همان جنس را انجام دهد.

سردار حاجی‌زاده افزود: در واقع حزب‌الله یک پوسته‌ای در ظاهر دارد که شاید صهیونیستها آن را بشناسند اما لایه‌های دوم و سوم حزب‌الله افرادی نظیر حاج حسان و عماد مغنیه هستند که صهیونیستها از آنها بی‌خبرند. این افراد قادرند کارهایی کنند که از حد تصور سردمداران رژیم اشغالگر قدس، خارج است.

کد خبر 245442
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز