گروه شهری: عضو شورای اسلامی شهر تهران از مؤسسه همشهری بازدید کرد.

فاطمه ‌دانشور در این بازدید که ظهر روز گذشته انجام شد، از نزدیک با اعضای تحریریه روزنامه همشهری به گفت‌وگو پرداخت. رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از بابت اینکه روزنامه همشهری در تمام سال‌های فعالیت تبدیل به یک برند مطبوعاتی شده و در دوره‌های اخیر نیز به خوبی به‌کار خود ادامه داده است، به مدیران مؤسسه همشهری تبریک گفت. رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی خود تأکید کرد که برندسازی کار بسیار سختی است و حفظ این برند سخت‌تر از تولید آن است و البته بنده این را به‌خوبی می‌دانم.

واردنشدن روزنامه همشهری به مسائل و درگیری‌های سیاسی نیز از نقاط قوت مورد اشاره این عضو شورای شهر تهران بود که به گفته وی موجب شده است اعتماد شهروندان به روزنامه همشهری جلب شود. دانشور همچنین با مثبت دانستن رویکرد جدید شهرداری تهران در توجه به توسعه اجتماعی اظهار داشت: این رویکرد به‌زودی در سراسر کشور فراگیر شده و رویکرد اجتماعی ملی خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران همچنین به دایره فعالیت مطبوعاتی مؤسسه همشهری اشاره کرد و گفت: این مؤسسه در سال‌های فعالیت خود توسعه سیاست‌های شهری و شهروندی را در دستور کار خود قرار داده و از لحاظ اقتصادی به‌گونه‌ای فعالیت کرده که دچار مشکل نشده است. دانشور خاطرنشان کرد: همشهری قدرتمند‌ترین رسانه‌ای است که در حوزه مسائل شهری، آسیب‌های اجتماعی و زنان گام بر می‌دارد.

کد خبر 244011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز