همشهری آنلاین: معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: در دو سال گذشته در حوزه جذب مشارکت‌ها بالغ بر ۱۱هزار میلیارد تومان قرارداد مشارکت با بخش خصوصی منعقد شده که این میزان هفت برابر قراردادهایی است که در مجموع از دوران تشکیل سازمان مشارکت‌های شهرداری تهران منعقد شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران فقط در قالب فاینانس موفق به جذب یک میلیارد یورو فاینانس شده است.

وی افزود: از این میزان 550 میلیارد یورو به خط 4 مترو اختصاص یافت و مابقی آن مربوط به پروژه تونل نیایش - صدر و بزرگراه امام علی (ع) بوده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران تصریح کرد: در جذب فاینانس طی سال‌های گذشته و با توجه به تحریم‌هایی که وجود داشته است، شهرداری تهران تنها سازمانی بوده که موفق به جذب فاینانس شده است.

پورزرندی ادامه داد: در دو سال گذشته در حوزه جذب مشارکت‌ها نیز بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان قرارداد مشارکت با بخش خصوصی منعقد شده است که این میزان هفت برابر قراردادهایی است که در مجموع از دوران تشکیل سازمان مشارکت‌های شهرداری تهران منعقد شده است.

وی افزود: امیدواریم میزان مشارکت‌ها با بخش خصوصی تا پایان سال جاری نیز به 8 هزار میلیارد تومان برسد .

پورزرندی افزود: تاکنون مشارکت‌ها با بخش خصوصی منجر به پروژه‌های مختلفی مانند مجتمع‌های ایستگاهی، پروژه هزار و یک شهر، فرهنگسراها ، سینماها و پردیس‌های مختلف شده است.

کد خبر 245601

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز