همشهری آنلاین: صبح امروز (جمعه) یک واحد اداری ۱۴۰ متری در محمودیه طعمه حریق شد.

حریق

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به دنبال اعلام وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان اداری مسکونی به آدرس محمودیه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را در صبح روز جمعه به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل به ایسنا گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند که حریق در طبقه اول این ساختمان چهار طبقه اداری مسکونی که یک واحد 140 متری اداری بود، رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی است.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات بالای این ساختمان را دربر گرفته و سه تن از ساکنان نیز در میان دود محبوس شده بودند، گفت: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش‌نشانان پس از مدتی سه تن از ساکنان را از محل خارج کرده و به محل باز انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز عملیات اطفای حریق آغاز کرده و پس از مدتی ضمن جلوگیری از سرایت آن به طبقات فوقانی، آن را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، با تخلیه دود به عملیات خود خاتمه دادند.

کد خبر 243806
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز