یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

گروه حوادث: تعمیر عجیب خودرو در پارکینگ، آتش‌سوزی بزرگی را رقم زد که حاصل آن آسیب‌دیدن ۲خودروی سواری بود.

حوادث آتش سوزی

شاکی پرونده که در این حادثه ماشینش به کلی آسیب دیده است، چندی قبل در دادسرای ناحیه5 تهران به طرح شکایت از تعمیرکار پرداخت. وی در توضیح ماجرا گفت: جمعه 15شهریور‌ماه وقتی به پارکینگ رفتم تا سوار ماشینم شوم، هر چه استارت زدم، ماشین روشن نشد. برای همین با امدادخودرو تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. آنها بعد از اینکه آدرس خانه‌ام را گرفتند، تعمیرکار فرستادند. 

وی ادامه داد: کارشناس مربوطه بعد از بازدید خودرو اعلام کرد که به جای بنزین، آب درون باک است و به همین دلیل ماشین روشن نمی‌شود. من خیلی تعجب کردم چراکه تازه بنزین زده بودم و ماشینم مشکلی در این زمینه نداشت. کارشناس همچنان اصرار داشت که آب در باک است و بنزین نیست. او برای اثبات حرف خودش شیلنگ بنزین را آزاد کرد بدون اینکه سطلی زیر آن قرار دهد. بنزین در کف پارکینگ می‌ریخت و هرچه من و همسایه‌ها به او می‌گفتیم که این بوی بنزین است و آب نیست، توجهی نمی‌کرد تا اینکه ناگهان آتش‌سوزی رخ داد. ما بلافاصله از اطراف آتش دور شدیم و با آتش‌نشانی تماس گرفتیم. وی ادامه داد:

بعد از خاموش‌کردن آتش، خودروی من و ماشین دیگری که در نزدیکی آتش بود، آسیب دید. وی ادامه داد: بعد از این حادثه به دادسرای ناحیه 5 تهران رفتیم و به طرح شکایت پرداختیم و قاضی بعد از مطالعه پرونده‌مان اعلام کرد که شکایت ما حقوقی است نه کیفری. برای همین باید به دادسرای حقوقی برویم و به طرح شکایت بپردازیم.

وی افزود: همزمان با طرح شکایت کارشناس سازمان آتش‌نشانی هم برای بررسی به محل حادثه آمد که در نخستین مرحله اعلام کرد: به‌دلیل اینکه با شیلنگ از باک، بنزین کشیده شده، این حادثه رخ داده است. این در حالی است که تعمیرکار شیلنگ بنزین را آزاد کرد و بدون توجه به نکات ایمنی بنزین زیادی در کف پارکینگ جاری شد. برای همین درخواست تجدید نظر داده‌ام و قرار است به‌زودی کارشناس دیگری به محل حادثه بیاید و نظر قطعی خود را درخصوص علت حادثه اعلام کند.

کد خبر 232051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز