همشهری آنلاین: انبار چوب به مساحت ۱۵ هزار مترمربع شب‌گذشته دچار حریق گسترده شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  با بیان اینکه وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار چوب به آدرس جاده ساوه، شهرک چهاردانگه در ساعت 22:54 دیشب به آتش‌نشانی پایتخت اطلاع داده شد، افزود: علی‌رغم اینکه محل حادثه در حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار نداشت، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 12، 38، 35 و 87 را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و فوماتیک به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه تانکرآب نیز از سوی آتش‌نشانی پایتخت به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک انبار چوب به مساحت تقریبی 15 هزار مترمربع که مملو از چوب، لوازم‌چوبی و کارتن و مقوا بود، دچار آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه 3000 مترمربع از این انبار کاملا شعله‌ور بوده و آتش در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها بود، افزود: عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفای حریق در این محل را با کمک عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه آغاز کردند و پس از مدتی شعله‌های آتش در این انبار را مهار کردند.

ملکی با بیان اینکه نگهبان 25 ساله این انبار به علت ترس، دچار شوک‌زدگی شده بود، افزود: این نگهبان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات اطفای حریق از چند جهت ادامه داشت، به ایسنا گفت: عوامل آتش‌نشانی در ساعت 1:48 شعله‌های آتش در این محل را اطفا کرده و این انبار را به منظور انجام عملیات لکه‌گیری و بررسی علت حادثه به آتش‌نشانان چهاردانگه تحویل دادند.

وی خسارت مالی ناشی از این حریق را بالا ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم خسارت مالی بالا، جز نگهبانی که دچار شوک‌زدگی شده بود، مورد مصدوم و فوتی نداشتیم.

کد خبر 238843
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز