یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۹
۰ نفر

۱- مدیرعامل بنیاد روایت از حضور ۲ فیلم سینمایی این مجموعه در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سینما-فیلم

  به گفته جواد جباری، «دلتنگی‌های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان و «50قدم آخر» کیومرث پوراحمد 2 نماینده بنیاد روایت در جشنواره امسال خواهند بود. به گزارش تسنیم، این بنیاد پروژه‌ای درباره شهید محمدابراهیم همت در دستور کار دارد که به‌احتمال فراوان سال آینده به کارگردانی سیدرضا میرکریمی مقابل دوربین می‌رود.

2- کمال تبریزی بسیار امیدوار است فیلم تازه‌اش «طبقه حساس» به سرنوشت فیلم‌های قبلی‌اش دچار نشود. این فیلمساز به نسیم گفت: امیدوارم طبقه حساس بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و اطمینان دارم می‌تواند، چون فضایی متفاوت دارد. فیلم‌های قبلی‌ام در نوبت بازبینی و صدور مجوز پروانه نمایش قرار گرفته‌اند. درباره «پاداش» هم دوستان حاضر به تعامل نبودند و نمی‌گفتند کجای آن باید ممیزی شود. تبریزی امسال با طبقه حساس به جشنواره می‌آید؛ فیلمی که رضا عطاران در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند.

3- ایرج تقی‌پور، مدیر بخش مواد تبلیغی جشنواره سی و دوم فیلم فجر، هیأت انتخاب و داوری عکس، پوستر و تیزر جشنواره امسال را معرفی کرد. اعضای این هیأت عبارتند از: محمد آلادپوش فیلمبردار سینما، ابراهیم حقیقی طراح گرافیک، بهرام جلالی، مجید مسچی، مدیرعامل مؤسسه سینماشهر و شهرام مکری نویسنده و کارگردان.

4- نسخه اولیه نخستین تجربه کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در حالی به دفتر جشنواره ارائه شده که هنوز صداگذاری آن آغاز نشده و فیلم آهنگساز هم ندارد. صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، خسرو بامداد، رابعه مدنی، نقی سیف‌جمالی و سورن مناچکانیان بازیگران «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» هستند که فیلمنامه آن را سارا سلطانی و ابراهیمیان نوشته‌اند.

5- هاتف علیمردانی که سال گذشته با «به خاطر پونه» حضوری موفق در جشنواره سی و یکم داشت، نسخه کامل «مردن به وقت شهریور» را به دفتر جشنواره سی‌و‌دوم تحویل داده است. حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، ترلان پروانه، پروین ملکی و حسام محمودی بازیگران اصلی فیلم هستند که داستان قبول‌شدن سینا را در کنکور روایت می‌کند.

6- نخستین فیلم بلند سینمایی مجیدرضا مصطفوی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. به گزارش مهر، نسخه ابتدایی «انارهای نارس» روز گذشته به دفتر جشنواره تحویل شد تا مورد بررسی هیأت انتخاب قرار بگیرد. آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب‌الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر، محمد عباسی‌نژاد، بهاره مشیری و حامد طلانی بازیگران فیلم هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: آدمی که منتظر است هیچ نشانی ندارد، هیچ نشانه خاصی، فقط با هر صدایی برمی‌گردد... .

کد خبر 243353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز