گروه حوادث: دختر جوان وقتی در تاریکی شب محل کارش را ترک کرد تا به خانه‌اش برود، خبر نداشت حادثه شومی در کمینش است.

 او مسافت زیادی طی نکرده بود که از سوی چند مرد شرور ربوده شد و با انتقال به یک دامداری متروکه، قربانی نقشه شوم آنها شد.عصر یکشنبه گذشته، دختر جوانی نزد مأموران پلیس شهرستان پیشوا رفت تا آنها را در جریان حادثه شومی قرار دهد که شب قبل برایش رخ داده بود.

او به مأموران گفت: شامگاه شنبه از محل کارم خارج شدم تا به خانه بروم که در بین راه ناگهان 2پسر جوان سد راهم شدند. خیابان خلوت بود و آنها با تهدید چاقو مرا به داخل کوچه‌ای خلوت کشاندند و در آنجا چاقوی خود را زیر گلویم گذاشتند و تهدیدم کردند که اگر سر و صدا کنم، مرا خواهند کشت.

وی ادامه داد: من وحشت کرده بودم اما جرأت فریاد زدن و کمک خواستن نداشتم. یکی از آنها با شخصی تماس گرفت و همان لحظه یک خودروی پژو مقابلمان توقف کرد. آنها به زور مرا سوار پژو کردند و به یک دامداری متروکه در روستایی در اطراف پیشوا بردند. در بین راه گریه و التماس می‌کردم که رهایم کنند. حتی خواستم که طلاها و پول‌هایم را بردارند و به آنها اطمینان دادم که شکایت نخواهم کرد اما مردان خشن گفتند که اگر به گریه ادامه دهم، مرا خواهند کشت.

دختر جوان در ادامه گفت: وقتی به دامداری رسیدم، 2نفر دیگر هم در آنجا بودند. این 5مرد جوان بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس مرا سوار ماشین کرده و در خیابانی خلوت در همان حوالی رها کردند.وقتی با خانواده‌ام تماس گرفتم، آنها به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان بردند. یک شب در آنجا بستری بودم و پس از آن تصمیم گرفتم همراه اعضای خانواده به اداره پلیس مراجعه و از آنها شکایت کنم.

اشرار سابقه‌دار

با شکایت دختر جوان و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از مأموران پلیس آگاهی پیشوا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. کارآگاهان با کمک شاکی به چهره‌نگاری متهمان پرداختند و پس از آن به سراغ آلبوم عکس مجرمان سابقه دار رفتند. در بررسی‌ها مشخص شد که آدم‌ربایان سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام شرارت، تجاوز و حمل مواد‌مخدر دستگیر شده و به زندان افتاده‌اند.

سرنخ مهم

این اطلاعات در حالی در اختیار تیم تحقیق قرار می‌گرفت که کارآگاهان در ادامه راهی منطقه‌ای شدند که متهمان، شاکی را در آنجا رها کرده بودند. در تحقیق از شاکی و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته ساختمانی در آن حوالی، مشخصات خودروی مردان شرور به‌دست آمد. در چنین شرایطی، جست‌وجوها برای دستگیری متهمان ادامه یافت و مأموران با شناسایی تمامی 5متهم پرونده، مخفیگاه‌های آنها را محاصره و در عملیات جداگانه هر5مرد جوان را دستگیر کردند.

وسوسه شیطانی

با انتقال متهمان به اداره آگاهی، آنها به ربودن دختر جوان و آزار و اذیت او اعتراف کردند. در این میان سرکرده باند گفت: آن شب من و دوستم در خیابان بودیم که یک‌دفعه چشم‌مان به دختر جوان افتاد. او را اصلا نمی‌شناختیم و در یک لحظه وسوسه شدیم که وی را ربوده و نقشه مان را اجرا کنیم.

او ادامه داد: دختر جوان را تعقیب کردیم و همزمان با یکی از دوستانمان تماس گرفتیم تا فورا خودش را برساند. سپس در خیابانی خلوت به سمت وی حمله ور شدیم و با تهدید چاقو او را ربودیم و به دامداری یکی از دوستانمان بردیم. پس از اجرای نقشه‌مان، این دختر را تهدید کردیم که درصورت شکایت، وی را به قتل خواهیم رساند و سپس در خیابانی خلوت رهایش کردیم و تصور نمی‌کردیم که به این زودی دستگیر شویم.سرهنگ سلمان آدینه وند، رئیس پلیس شهرستان پیشوا با اعلام این خبر به همشهری گفت: 5آدم ربای شیطان صفت بعد از اعتراف به ربودن و آزار و اذیت دختر جوان ‌با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شدند.

کد خبر 241421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز