شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: پزشک جوان وقتی نتوانست به نیت شوم خود دست‌پیدا کند، نقشه انتقام‌جویی از زن پرستار را طرح کرد.

این پرونده با شکایت پرستار جوان در پلیس فتای استان فارس به جریان افتاد. زن جوان به مأموران گفت: یکی از پزشکان بیمارستانی که در آنجا کار می‌کنم، مدتی قبل از من خواست که از شوهرم جدا شوم و با او ازدواج کنم. من به او جواب رد دادم اما او دست‌بردار نبود و مدام تهدیدم می‌کرد. حتی با استفاده از نفوذی که در بیمارستان داشت، باعث شد که کار من تغییر کند و به جای دیگری منتقل شوم اما باز‌هم دست بردار نبود.

زن جوان ادامه داد: این مرد حالا مرا در بیمارستان متهم کرده که با ارسال پیامک وایمیل او را تهدید و برایش مزاحمت ایجاد کرده‌ام و همین کارش باعث شده که آبرویم در محل کارم برود.با شکایت زن جوان، تیمی از کارشناسان وارد عمل شدند و شماره موبایل و ایمیل‌های شاکی و پزشک جوان هر دو بررسی و در نامه‌ای از شرکت مخابرات استعلام گرفته شد.

در پاسخ به استعلام صورت گرفته از شرکت مخابرات مشخص شد که حرف‌های زن جوان صحت دارد و او هیچ‌گونه پیامی با موضوع تهدید یا مورد مشابه دیگری برای پزشک جوان نفرستاده است.

رئیس پلیس فتای استان فارس با بیان این خبر گفت: در ادامه پرونده با گزارش کامل پلیس در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت تا درخصوص پزشک جوان تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 239834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز