گروه حوادث: ۳پسر جوان، طعمه‌های خود را سوار ماشینشان می‌کردند تا دست به زورگیری از آنها بزنند اما آخرین مالباخته با سنگ‌پرانی سر یکی از آنها را شکست. مدتی قبل مردی نزد پلیس رفت و خبر از زورگیری سرنشینان پراید داد.

وی گفت: در منطقه چیتگر به‌عنوان مسافر سوار خودروی پراید سفید رنگی شدم که 3سرنشین داشت. در بین راه ناگهان یکی از آنها چاقویی از جیبش درآورد و با تهدید، پول، موبایل و کارت‌های عابربانکم را گرفت. با این شکایت، پرونده‌ای در این زمینه پیش روی قاضی موسوی دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و تیمی از مأموران پلیس آگاهی پایتخت رسیدگی به آن را آغاز کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که زورگیران به شکل سریالی دست به سرقت می‌زنند چراکه همزمان با آغاز رسیدگی 2شکایت مشابه دیگر در این زمینه مطرح شد. این مالباخته‌ها نیز به‌عنوان مسافر سوار ماشین متهمان شده و در بین راه با تهدید چاقو مورد سرقت قرار گرفته بودند. تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه سرانجام مخفیگاه هر سه متهم شناسایی و آنها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

یکی از متهمان وقتی در برابر قاضی پرونده قرار گرفت، ‌چنین گفت: چند وقت پیش من و 2نفر از همدستانم تصمیم به سرقت گرفتیم. شنیده بودیم که با این شیوه پول زیادی به جیب می‌زنیم. به همین‌خاطر مسافران را سوار می‌کردیم و در منطقه‌ای خلوت با تهدید چاقو دست به زورگیری می‌زدیم. وی به 3فقره زورگیری با همدستانش اعتراف کرد و گفت: یکی از مالباخته‌ها مرد قوی هیکلی بود که با سنگ‌پرانی باعث شد سر دوستم بشکند و راهی بیمارستان شود.

وی ادامه داد: ماجرا اینگونه بود که وی را به‌عنوان مسافر سوار ماشین کردیم. وقتی به منطقه‌ای خلوت رسیدیم تا نقشه سرقت را اجرا کنیم یکدفعه او از ماشین پیاده شد و از روی زمین چند سنگ برداشت و به سمت ما پرتاب کرد. سپس با ضرب و شتم ما پا به فرار گذاشت. تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 239369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز