همشهری آنلاین: پلیس راهنمایی و رانندگی در اعلام محدودیت‌های ترافیکی انتهای هفته اعلام کرد که تردد در جاده چالوس از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۴ روز جمعه به سمت کرج یکطرفه انجام می‌شود.

به گزارش فارس، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، تمهیدات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور را به این شرح اعلام کرد:

  • تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 13 آذر ماه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
  • تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.
  • تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می‌شود.
  • تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
  • تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
کد خبر 241269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز