همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران در محورهای استان‌های همدان، مرکزی، تهران، مازندران، قم، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان خبر داد و گفت جاده چالوس بسته است.

جاده

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در گفت و گو با فارس در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی در تمامی محورهای استان های همدان و مرکزی بارش برف جریان دارد.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری محور کوهرنگ و گردنه‌های چری و شاه منصوری، در قزوین گردنه آوج، در البرز محور کرج - چالوس و در استان مازندران محورهای هراز، فیروزکوه و کرج - چالوس، در قم محور سلفچگان - قم و در استان کرمانشاه گردنه خسرو آباد بارش برف موجب کاهش دید و لغزندگی جاده ها شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ادامه داد: همچنین در استان های ایلام، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، کرمانشاه، غرب تهران، مازندران و قم بارش باران گزارش شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به انسداد محور کرج - چالوس از روز گذشته ( 21 آذر) به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

کد خبر 242272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز