چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح زمستانه پلیس‌راه کشور با همکاری نزدیک به ۱۰ بخش و سازمان آغاز شد و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نیز از استقرار تیم‌های ثابت در ۱۱۰ گردنه برفگیر در طرح زمستان ۹۲ خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین،سردار اسکندر مومنی صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد و نجات زمستانه با بیان اینکه طرح زمستانه از امروز (بیستم آذرماه) تا بیستم اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت، گفت: 97 هزار نفر از نیروهای تمامی سازمان‌های دخیل در امر امداد و نجات در این طرح حضور دارند.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه امروز در 27 استان برفگیر کشور آغاز می‌شود، گفت: 97 هزار نیرو در قالب 26 هزار تیم ثابت و سیار فعالیت خود را در طرح زمستانه آغاز می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام خبر استقرار تیم‌های ثابت در 110 گردنه برف‌گیر کشور، گفت: در طرح امداد و نجات زمستانه امسال، 30 فروند بالگرد نیز فعالیت خواهند داشت.

مومنی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که زمستان امسال سردتر خواهد بود، گفت: مسافران باید مقدمات سفر همچون اخذ معاینه فنی، سالم بودن وسیله نقلیه از جمله ترمز، برف پاک‌کن و ... را مد نظر و تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه خادمان مردم روزانه تلاش خواهند کرد که جان مردم را از حوادث احتمالی نجات دهند، گفت: مردم نیز با همراهی با فرزندانشان در طرح زمستانه، آنها را در پیشبرد اهداف یاری کنند.

کد خبر 242123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز