همشهری آنلاین: شماره پیراهن پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با ستاره‌های میلان مشخص شد. این شماره‌ها یادآور دوران بازی آنها در سال‌های دور است.

پیشکسوت

به گزارش ایلنا، این شماره‌ها همان شماره‌هایی هستند که این بازیکنان سال‌ها با پوشیدن آن در پرسپولیس حضور پیدا کرده بودند و هواداران از آنها خاطرات بسیاری دارند. نکته جالب توجه اینکه؛ قرار شد هر 4 دروازه‌بان پرسپولیس با پیراهن شماره یک در بازی حاضر شوند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه فرشاد پیوس شماره 17 را به تن خواهد کرد، مهدی مهدوی‌کیا شماره 2 را می‌پوشد. مهدوی‌کیا در زمان حضور در پرسپولیس شماره 20 را به تن کرده بود که متعلق به محسن عاشوری بود. عاشوری فردا پیراهن خود را به تن می‌کند.

مهدوی‌کیا در روز خداحافظی فرشاد پیوس، پیراهن او را از دست خودش گرفت و سر آخر با پیراهن شماره 2 از پرسپولیس خداحافظی کرد. باید دید آیا در روز بازی خداحافظی مهدوی‌کیا باز هم فرشاد پیوس پیراهن شماره 17 خاطره‌انگیز و ماندگار خود را به او می‌دهد؟ فردا همچنین حمید استیلی بالاخره شماره 7 علی پروین را به تن خواهد کرد.

شماره پیراهن ستاره‌های پرسپولیس در بازی با میلان به قرار زیر اعلام شد:

وحید قلیچ (1)، بهروز سلطانی (1)، سعید عزیزیان (1)، نیما نکیسا (1)، محمد پنجعلی (5)، مرتضی فنونی‌زاده(4)، رضا شاهرودی(16)، پژمان جمشیدی(11)، حمید درخشان(9)، حمید استیلی(7)، مهدی تارتار(12)، فرشاد پیوس(17)، ناصر محمدخانی (10)، محسن عاشوری(20)، یونس باهنر(13)، مرتضی کرمانی‌مقدم(18)، بهنام ابوالقاسم‌پور(19)، کریم باقری(6)، مهرداد میناوند(25)، علیرضا امامی‌فر(23)، پایان رأفت(26)، علی انصاریان(28)، مجتبی محرمی(8)، رضا جباری(24)، ادموند بزیک(21)، حسن شیرمحمدی(14) و مهدی مهدوی‌کیا(2).

کد خبر 240399
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز