همشهری آنلاین: مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران با بیان اینکه ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقات فوتبال همچنان ممنوع است، گفت: انتشار خبری مبنی بر آزاد بودن ورود زنان به این ورزشگاه برای تماشای بازی پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان شیطنت رسانه‌ای است.

ایرنا نوشت: توفیق کابلی افزود: تاکنون هیچ دستوری مبنی بر آزاد بودن ورود زنان به ورزشگاه آزادی به ما داده نشده و به همین دلیل نیز کسی نباید در این خصوص اظهار نظر کرده باشد، مگر آنکه برخی سایت‌ها این شیطنت را کرده باشند.

دیدار پیشکسوتان تیم‌های پرسپولیس و میلان روز هفت آذرماه در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود.

کابلی درپاسخ به این سوال که چه تعداد تماشاگر مجوز ورود به ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه را دارند، گفت: در این خصوص باید دید که قرارداد منعقد شده باشگاه پرسپولیس و یا فدراسیون فوتبال برای این بازی به چه نحو است و فکر نمی‌کنم که محدودیت داشته باشد.

کابلی ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه این مسابقه بین پیشکسوتان دو تیم پرسپولیس و آث میلان برگزار می‌شود، استقبال خوبی نیز از این بازی نشود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه آزادی برای برگزاری این دیدار آماده است خاطرنشان کرد: به طور کلی این ورزشگاه همیشه برای برگزاری مسابقه‌های فوتبال آماده است.

کد خبر 239192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز