همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

جام حذفی

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال تیم الوند همدان آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه کارگران انجام داد. این تیم دیروز همدان را به مقصد تهران و برای دیدار برابر پرسپولیس ترک کرد.

تیم الوند همدان دو بازیکن تاثیرگذار خود را در دیدار با پرسپولیس در اختیار ندارد.

همچنین دو بازیکن تاثیرگذار الوند به دلیل مصدومیت نمی توانند این تیم را دربرابر پرسپولیس تهران همراهی کنند و این مسابقه درحالی برگزار می شود که تیم الوند در این دیدار قاسم اکبری را به دلیل کشیدگی کشاله ران دراختیار ندارد.

روح الله عبداللهی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم و همچنین محرومیت نمی تواند در دیدار بین دو تیم الوند و پرسپولیس حضور داشته باشد.

دایی: رویانیان در این مدت برای اداره باشگاه تنها بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص پرداخت نشدن مبلغ قرارداد بازیکنان و مشکلات مالی باشگاه گفت : این امر مساله کوچکی نیست و نمی توان گفت که بر عملکرد تیم تاثیرنگذاشته است : متاسفانه رویانیان در این مدت برای اداره باشگاه تنها بود.

علی دایی " روز پنجشنبه در نشست خبری پیش ازبازی مقابل تیم الوند همدان در جام حذفی افزود: مطمئن باشید که رویانیان به تنهایی نمی تواند تیمی چون پرسپولیس را اداره کند و ازهیات مدیره می خواهم که در کنار رویانیان مشکلات باشگاه را برطرف کنند.

دایی با اشاره به اینکه پرسپولیس شرایط سختی را گذرانده و در دو سال گذشته شرایط خوبی نداشته یادآور شد: امسال نیز فشار زیادی را تحمل

کرده ایم - شاید برخی ها نمی خواهند تیم ما نتیجه بگیرد و علی دایی باایده های خود موفق باشد .

وی بیان داشت : در این مدت خیلی سعی کردیم مشکلات را حل کنیم و امیدوارم که حل شود تیم ما بسیار خوب شده - اما هنوز با تیم مورد علاقه من فاصله دارد.

سرمربی پرسپولیس گفت : با وجود همه مشکلات ما باید تمرکز خود را صرف کارهای فنی کنیم و نمی خواهیم این مسائل ما را اذیت کند.

سرمربی تیم پرسپولیس همچنین درخصوص بازی فردا مقابل تیم الوند همدان گفت : بازی های حذفی شرایط خاص خودشان را دارند و هیچ تیمی را نمی توان از قبل بازنده دانست تیم های لیک دسته یک نیز نشان داده اند برای رسیدن به جایگاههای بالاتر انگیزه زیادی دارند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم گفته ام که هیچ تیمی را دست کم نگیرند ومطمئن باشید اگر بازیکنان فردا تمریناتی را که در این مدت انجام داده‌اند- در زمین پیاده کنند- برنده بازی خواهیم بود.

دایی بازی مقابل تیم دسته اولی الوند همدان را سخت و مشکل دانست وگفت : ما می خواهیم با برد در این دیدار و بازیهای آینده به فینال جام حذفی صعود کنیم بازیهای قبلی الوند همدان را آنالیز کرده ایم : ولی بدانید که ما پرسپولیسم و با حمایت هواداران می توانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی نیز خاطر نشان کرد:در تیم ما بازیکن اصلی و غیر اصلی وجود ندارد و دوست داریم بازی را ببریم.

دایی افزود: برای بازی بازیکن محروم نداریم - اما سه بازیکن تیم شامل پیام صادقیان به دلیل مصدومیت و دهنوی به دلیل بیماری و غلامرضا رضایی به خاطر یک مشکل کوچک - نتوانستد با ما تمرین کنند.

دایی در خصوص محرومیت سرمربی تیم الوند همدان در بازی نیز گفت :مطمئن باشید اگر دست من بود از فدراسیون می خواستم که او را ببخشد تا روی نیکمت بنشیند.

وی گفت : علاقه دارم تیمی که مقابل ما بازی می کند با تمام توان حاضرشود الوند تیم بسیار خوبی است که در این مدت نتایج قابل قبولی کسب کرده است .

سرمربی الوند همدان:مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیستیم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت:با احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم باید بگویم که ما نیز تیم شایسته ای هستیم که تااین مرحله بالا آمده ایم و مقابل این تیم از پیش باخته نخواهیم بود.

رضا طلایی منش " روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است که از بازیکنان خوب و سرمربی بزرگی سود می برد و به طورحتم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت .

وی با بیان اینکه در دیدار مقابل پرسپولیس - قصد ارایه بازی زیبایی را داریم - اظهار داشت : تا پیش از بازی مقابل پرسپولیس - سه دیدار سنگین داشتیم که دو بازیکن اصلی ما نیز به همین دلیل مصدوم شدند .

طلایی منش ادامه داد: بازی در ورزشگاه آزادی آن هم مقابل تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال سخت است - اما این امر خود باعت انگیزه برای ما می شود و هر بازیکنی دوست دارد مقابل پرسپولیس بازی کند .

وی در خصوص بازی گفت : بازی های حذفی همیشه شرایط خاص خودشان رادارند- اما پرسپولیس مقابل هوادارن خود بازی می کند- ولی ما به دنبال برد هستیم .

سرمربی تیم الوند همدان در خصوص محرومیت خود نیز گفت : زمانی که از این امر مطلع شدم جا خوردم بعد از بازی ما با استقلال صنعتی خوزستان داور گزارش داده که من محروم شدم : اما چرا 10 روز پیش مرا محروم نکردند و همین امروز این کار انجام شد که فدراسیون تعطیل است و هیچ کاری نمی توان کرد.

وی ادامه داد: به طور حتم نبود سرمربی یک تیم روی بازیکنان تاثیر می گذارد و ما این امر را به فال نیک می گیریم و سعی می کنیم از این بازی سربلند بیرون بیایم .

برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم جام حذفی:

جمعه 10 آبان ساعت 16:40 دقیقه

پرسپولیس - الوند همدان ورزشگاه آزادی

جمعه 17 آبان

داماش گیلان - راه آهن سورینت ورزشگاه عضدی رشت ساعت 15

ذوب آهن - نفت تهران ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 15

نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز ورزشگاه تختی آبادان ساعت 15

فولاد خوزستان - فولاد نوین اهواز ساعت 17:45 دقیقه ورزشگاه تختی اهواز

کد خبر 237095
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز