همشهری آنلاین: مسعود مرادی داور بازنشسته دیدار تیم های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس ایران و ستارگان آ.ث میلان در پایان این دیدار گفت: با توجه به اضافه وزن بازیکنان هر دو تیم، با آنان مدارا کردم.

مسعود مرادی

مسعود مرادی با تشکر از فدراسیون فوتبال که در پایان این دیدار از او هم تقدیر شد، در جمع خبرنگاران افزود: حرکت قشنگی صورت گرفت و خیلی خوشحالم همراه «مهدی مهدوی کیا» که در سال 2003 برای انتخاب بهترین های آسیا انتخاب شدیم، امروز با هم از فوتبال خداحافظی کردیم.

وی افزود: بازیکنان دو تیم اضافه وزن داشتند و باید با آنان مدارا می کردم و از این رو رعایت حالشان را کردم.

داور بازنشسته بین المللی فوتبال ایران تاکید کرد، باید این حرکت ها در ورزش ایران به ویژه فوتبال بیش از این صورت گیرد تا انگیزه و نشاط در بین پیشکسوتان زنده بماند.

مرادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حاشیه ها چه آسیبی به داوری فوتبال ایران وارد می کند نیز تصریح کرد: حاشیه سازی برای داوران به این حوزه آسیب وارد می کند و به ضرر فوتبال ایران است، از این رو امیدوارم در نیم فصل دوم کمتر شاهد حاشیه سازی برای داوران باشیم.

مسوولان فدراسیون فوتبال پس از دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس ایران و ستارگان آ.ث میلان از مسعود مرادی داور بازنشسته و پیشکسوت فوتبال ایران قدردانی کردند.

کد خبر 240464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز