مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

گروه شهری: شهرداری تهران طی مراسمی در سومین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزارشد، تندیس سازمان پاک و لوح تقدیر این مراسم را کسب کرد.

مراسم اعطای جایزه مدیریت سلامت اداری به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و طی آن مدیریت سلامت اداری سازمان‌ها در 6محور ازجمله رهبری و مدیریت سلامت اداری، کارکنان و مدیریت سلامت اداری، سخت افزار و مدیریت سلامت اداری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شهرداری تهران از سال 89 تا به امروز با تشکیل ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد موفق به کسب 6موفقیت شده که ازجمله آنها قرارگرفتن جزو 5 نهاد برتر در حوزه ارتقای سلامت اداری از سوی سازمان بازرسی کل کشور است.

کسب لوح تقدیر در مبارزه با فساد اداری از سوی نهادهای رسیدگی‌کننده به شکایات مردمی کشورهای عضو اکو و کسب رتبه برتر در نخستین نمایشگاه ملی آموزش و ترویج سلامت اداری از دیگر افتخارات شهرداری تهران است. همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم شهرداری تهران در نمایشگاه جانبی که اختصاص به ارائه دستاوردهای مقابله با مفاسد اداری داشت دستاوردهای خود را به شرکت‌کنندگان ارائه کرد.

کد خبر 240152
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز