همشهری آنلاین: به رغم تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه برای تماشای بازی بین پیشکسوتان پرسپولیس و میلان، امکان حضور بانوان در ورزشگاه منتفی شد.

زنان ورزشگاه

به گزارش  مهر، دیدار تیم های پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و ستارگان میلان ساعت 17:30 روز پنجشنبه (7 آذر) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و قرار است بخشی از عواید این دیدار به بیماران سرطانی اختصاص پیدا کند. تیم فوتبال پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز از روز شنبه تمریناتش را زیر نظر علی پروین برای حضور در این بازی آغاز کرده است.

* زمان ورود اعضای تیم میلان
براساس هماهنگی هایی که از سوی باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است، اعضای تیم ستارگان میلان از جایگاه اختصاصی فرودگاه امام خمنیی وارد تهران خواهند شد و از سوی مسئولان میزبان مورد استقبال قرار خواهند گرفت. پرسپولیسی ها هماهنگ کرده‌اند تا پرواز میلانی‌ها از رم صورت گیرد و بدون تاخیر وارد تهران شود. آنها ساعت 19 وارد تهران خواهند شد.

* امضا قرارداد همکاری در هتل
مهمانان ایتالیایی بلافاصله پس از ورود به تهران راهی هتل آزادی خواهند شد. براساس برنامه ریزی صورت گرفته در هتل قرارداد همکاری آکادمی باشگاه پرسپولیس با میلان به امضا خواهد رسید. این قرارداد مربوط به یکصدمین آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس است که با حضور حمید استیلی و باره سی امضا خواهد شد.

* بازدید از مرکز محک
اعضای تیم میلان صبح روز پنجشنبه بازدید از یک موسسه خیریه را در دستور کار قرارداده اند که به احتمال فراوان موسسه کودکان سرطانی محک خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد مکان این بازدید تغییر کند.

* احتمال برگزار نشدن نشست خبری
یکی از برنامه هایی که در دستور کار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار داشت، برگزاری نشست خبری برای اعضای تیم میلان بود که به احتمال فراوان این نشست به خاطر کمبود وقت منتفی خواهد شد و میلانی‌ها تنها بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

* ضیافت شام در برج میلاد
بازیکنان تیم میلان بعد از بازی راهی برج میلاد خواهند شد تا در ضیافت ویژه شام باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کنند. قرار است در این ضیافت برخی اعضای تیم پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشته باشند.

* حضور بانوان منتفی شد
پس از قطعی شدن حضور میلانی‌ها در تهران یکی از برنامه هایی که در دستور کار سرخپوشان گرفت مذاکره برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بود که تلاشهایی هم در این زمینه صورت گرفت اما در نهایت برخی موانع این تلاش را نافرجام گذاشت تا دیدار پرسپولیس و میلان بدون حضور تماشاگران زن برگزار شود.

کد خبر 239981
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز