همشهری آنلاین: مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق به زائرانی که قصد دارند به صورت آزاد به عتبات عالیات مشرف شوند توصیه کرد حتماً به موضوع ساماندهی در مرزها توجه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مصطفی قاسمی گفت: نمایندگان شرکت شمسا و سازمان حج و زیارت در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه مستقر هستند و به زائرانی که قصد دارند به صورت آزاد و بدون حضور در کاروان‌های حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شوند خدماتی در خصوص هیات پزشکی و بیمه ارائه می‌کنند.

وی افزود: زائران حتماً به این موضوع توجه کنند تا در صورت هر گونه حادثه و بیماری احتمالی، شرکت‌های بیمه و مراکز درمانی در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین بتواند به آنها خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشند.

قاسمی همچنین به این دسته از زائران توصیه کرد که پس از ورود به خاک عراق، به صورت گروهی به کربلا، نجف و یا کاظمین سفر کنند.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق افزود: تعداد زائران ورودی به عراق در هفته اخیر سیر صعودی داشته و پیش‌بینی می‌شود این میزان، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به اوج خود برسد.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اربعین حسینی نیز گفت: ما در ایام اربعین، ورود روزانه ۸۰ کاروان را پیش‌بینی کرده‌ایم و بر این اساس در بحث اسکان، بهداشت و درمان و حمل‌ونقل زائران برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گرفته است.

کد خبر 238606
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز