همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت یازدهم در ۱۰۰ روز گذشته را موفق توصیف کرد و گفت که در این دوره چهره جدیدی از ایران به دنیا نشان داده شده است.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: به نظر من دولت آقای روحانی در سیاست خارجی توفیق خوب و قابل توجهی به دست آورده است. در این دوره شخصیت و جایگاه ایران در دنیا بالاتر رفته و ما توانسته‌ایم منطق خود را به دنیا معرفی کنیم.

وی افزود: من خوش‌بین هستم که مذاکرات هسته‌یی به نتیجه برسد و احتمال قوی می‌دهم که در مذاکرات 29 آبان توافقنامه بین ایران و 1+5 امضا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت در حوزه اقتصادی را هم مجموعا موفق دانست و تصریح کرد: دولت توانسته نرخ ارز را از حدود یک ماه پیش ثابت نگه دارد ضمن اینکه تسهیلات ایجاد شده برای صادرات و واردات و گشایش اعتبارات اسنادی و همچنین تسهیلات گمرکی سبب روان شدن مبادلات تجاری و حرکت در جهت رونق اقتصادی شده است. همچنین با اعلام به موقع قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی سامانی به این حوزه داده است.

مطهری اضافه کرد که البته اگر تیم اقتصادی دولت هماهنگ‌تر باشند و صدای واحدی از آنها شنیده شود بهتر است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: قضاوت دقیق و کامل در مورد عملکرد دولت در حال حاضر زود است اما دولت در صد روز گذشته به طور نسبی موفق بوده است.

کد خبر 238488
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز