مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرتهران گفت: احتمال بازگشت بلیت‌های سالیانه به صورت اعتباری وجود دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه در جلسه این هفته کمیسیون عمران شورا به موضوع وضعیت حمل و نقل عمومی پایتخت رسیدگی می‌شود، گفت: هزینه‌های مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد با حضور معاون شهردار بررسی می‌شود.

وی به اشاره به پیشنهادی از سوی کمیته حمل و ننقل شورا برای بازگشت بلیت‌های سالیانه به شهرداری داده شده است گفت: مشکلات بلیت‌های سالیانه در گذشته امکان استفاده نامحدود در این بازده زمانی بود که امکان سو استفاده را فراهم می‌کرد اما بر اساس پیشنهاد شورا هر شهروند بر اساس میزان اعتبار خریداری شده طی بازده یک ساله از این کارت های اعتباری می‌تواند استفاده می‌کند.

این عضو شورای شهر درباره بازدید اعضای کمیسیون عمران از پروژه صدر گفت: بر اساس گفته معاون عمرانی شهردار این پروژه تا پایان آبان ماه آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به برخی از انتقادها در خصوص استفاده ازتجهیزات چینی در پروژه صدر گفت: عضوی که این انتقادها را مطرح کرده بود در جریان این بازدید و توضیحات معاون عمرانی شهردار قانع شد.

قناعتی اضافه کرد: ما در این بازدید تاکید کردیم دقت فدای سرعت نشود و با آرامش این پروژه به بهره برداری برسد.

کد خبر 238277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز