چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در آخرین بازی نیم‌ فصل نتوانست از سد استقلال خوزستان بگذرد و با تن دادن به تساوی رکورد برد در خانه را از دست داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان بود. سرخپوشان تلاش داشتند با پیروزی در این باز هم رکورد پیروزی در تمام بازی‌های خانگی را حفظ کنند و هم مقتدارانه در پایان نیم‌ فصل به صدر جدول را برای خود حفظ کنند.

شاگردان دایی در این بازی بسیار روان و هجومی بازی کردند به گونه‌ای که نیلسون دروازه‌بان سرخپوشان کم ‌کارترین بازیکن این نیمه بود. بازیکنان پرسپولیس بارهای روی دروازه حریف حمله‌ور شدند اما طبق معمول مشکل به سرانجام رساندن حمله‌ها و بازی خوب دروازه‌بان استقلال خوزستان باعث ناکامی آنها شد.

نیمه دوم را نیز استقلال هجومی آغاز کرد با این تفاوت که بازیکنان استقلال در این نیمه بیش از نیمه نخست به ضد حملات توجه داشتند. پرسپولیس که در یک چهارم پایانی بازی عملا روی دروازه حریف خیمه زده بود نتوانست از فرصت‌های مکرر‌اش استفاده کند تا سرانجام این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

پرسپولیس با کسب این تساوی به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. در صورتی که می‌توانست با پیروزی در این دیدار قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر شود و حال باید به انتظار نتیجه دیدار تراکتورسازی و استقلال بنشیند.

کد خبر 237900
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز