همشهری آنلاین: تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در هفته پایانی نیم‌فصل لیگ سیزدهم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی نیم فصل سیزدهم لیگ برتر تراکتور سازی تبریز میزبان آبی‌پوشان پایتخت بود. این بازی در دقیقه دوم به گل نشست و آرش برهانی توانست گل برتری تیم‌اش را به ثمر برساند. بعد از آن تماشاگران شاهد یک بازی گرم و پرتحرک بودند که بعد فنی آن مشهود بود. در این میان برتری تراکتور سازی مشهود بود و بازیکنان استقلال کمتر فرصتی برای نمایش توانانی‌هایی خود داشتند. در این نیمه سرخ‌پوشان تبریزی چند موقعیت خلق کردند اما نتیجه‌ای از آن بدست نیاوردند.

نیمه دوم نیز به همین منوال آغاز شد اما به نظر می‌رسید استقلالی‌ها هوشیارتر از نیمه اول پا به میدان گذاشته‌اند. در مجموع این بازی استقلالی‌ها 5 موقعیت خطرناک خلق کردند و سهم تراکتورسازی 9 موقعیت خطرناک بود. بازیکنان تراکتور سرانجام در دقیقه 66 با پاس انصاری‌فر و ضربه تمام کننده سعید دقیقی به گل تساوی رسیدند.

league

بعد از این گل خشونت بازیکنان و اعتراض‌ها کمی مشهود بود. استقلال در ده دقیقه پایانی بازی عزم هجوم و کسب پیروزی داشت که ثمر آن خلق چند موقعیت مناسب بود. شاگران مجید جلالی نیز در دقایق پایانی چند صحنه هیجان انگیز بوجود آرودند که حاصلی نداشت تا سرانجام این بازی مهم لیگ با تساوی به پایان برسد. نتیجه‌ای که رقیبان بالای جدولی این دو تیم را خوشحال کرد.

در پایان نیم‌ فصل به ترتیب پرسپولیس و فولاد با 27 امتیاز در رده اول و دوم قرار گرفتند و بعد از آن تراکتور و نفت با 26 امتیاز قرار دارند. سپاهان با 24 امتیاز در دره پنجم و استقلال با همین امتیاز اما یک بازی کمتر در رده ششم قرار دارد.

کد خبر 238025
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز