همشهری آنلاین: وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: درپی تأکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، نخستین سری از واحدهای مسکونی مهر در دولت یازدهم افتتاح شد.

مسکن مهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در پی تأکید دکتر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پای‌بندی دولت به تکمیل و افتتاح پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر، اولین سری واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم با افتتاح همزمان 12 هزار و 888 واحد مسکونی مهر در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

واحدهای مسکونی که امروز 11 آبان 92، در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیدند، 2250 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 9738 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 900 واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده استان کرمانشاه قرار دارند.

بنابراین گزارش درقالب افتتاح های امروز مسکن مهر در استان کرمانشاه، 3540 واحد مسکونی پروژه مسکن مهر شهرک دولت آباد کرمانشاه نیز به بهره برداری رسید که متقاضیان آن علاوه بر استفاده از تسهیلات بانکی مسکن مهر 12 میلیون تومان برای خانه دار شدن پرداخت کرده بودند.

این گزارش می‌افزاید : احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امورمسکن مهر نیز در حاشیه افتتاح این واحدها با بیان اینکه بهره برداری از یک میلیون و 15 هزار واحد مسکونی مهر در دستور کار دولت قرار دارد ، اظهار داشت: دولت در هرچه فعال تر کردن این پروژه ها مصمم است و امیدواریم با کمک متقاضیان پروژه های باقیمانده به بهره برداری برسند.

پژمان رئیس سازمان ملی زمین و مسکن نیز در مراسم بهره برداری از 12 هزار و 888 واحد مسکونی مهر استان کرمانشاه با اشاره به دستورات رئیس جمهور در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر ، اظهار داشت: همه ما در تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان جدی هستیم.

افتتاح واحدهای مسکونی مهر در استان کرمانشاه اولین سری از افتتاح واحدهای مسکونی مهر در دولت یازدهم محسوب می شود و درحالی صورت می گیرد که وزیر راه و شهرسازی بارها بر تکمیل این واحدها و پایبندی به تمام تعهدات دولت گذشته در برابر متقاضیان طرح مسکن مهر تأکید کرده است.

همچنین دولت کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط را موظف کرده است که در جهت حل مسائل و مشکلات پروژه های مسکن در حوزه ماموریت خود اقدام کنند تا فرایند تکمیل و واگذاری واحدهای اتمام یافته تسریع یابد.

به موجب این تصمیم کمیسیون امور زیربنایی ، صنعت و محیط زیست موظف شده است، تا راه های تامین اعتبار مورد نیاز برای ادامه کار با توجه به عدم تزریق پول پرقدرت که منجر به افزایش تورم خواهد شد را بررسی و به دولت پیشنهاد کند.

کد خبر 237286
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز