همشهری آنلاین: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: سیاست کلی دولت ، اجرای کامل مصوبات مربوط به این طرح است و هر تعهدی که بر اساس ثبت‌نام برای دولت ایجاد شده، اجرا خواهد شد اما بعید می‌دانم تعهد جدیدی برای مسکن مهر ایجاد شود.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مسکن‌های ویژه و مسکن مهر و ادامه اجرای این طرح که مربوط به دولت دهم است، گفت: تمام مصوبات مربوط به مسکن مهر به قوت خود باقی است و تا زمانی که دولت جدید این مصوبات را لغو نکند، لازم‌الاجراست.

وی با بیان اینکه سیاست‌های مسکن مهر تاکنون لغو نشده، اظهار کرد: سیاست کلی، اجرای کامل مصوبات مربوط به این طرح است و هر تعهدی که بر اساس ثبت‌نام برای دولت ایجاد شده، اجرا خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران وجود مشکلات خدماتی، زیربنایی و آب را از جمله نارسایی‌های طرح مسکن مهر عنوان کرد و گفت: این کمبودها در حال بررسی و مرتفع شدن است.

کریمی درباره اینکه اگر در استان تهران تقاضای جدیدی برای مسکن مهر وجود داشته باشد، آیا امکان ادامه طرح وجود دارد یا خیر؟ پاسخ داد: به نظر می‌رسد تنها تعهدات ثبت شده، اجرایی خواهد شد و بعید می‌دانم تعهد جدیدی برای مسکن مهر ایجاد شود.

وی درباره مسکن ویژه نیز اظهار کرد: از جزئیات این طرح اطلاعی ندارم.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره طرح‌های عمرانی استان نیز گفت: یکی از اولویت‌های استان، انجام پروژه‌های آب و فاضلاب است. چرا که یک طرح ضروری و اضطراری برای استان است و در جلسه‌ای که با سازمان آب و فاضلاب استان داشتیم، مقرر شد با کمک استانداری این طرح هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اعتباری که وجود دارد، در صدد تامین اعتبارات هستیم. اما اینکه این طرح تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید یا خیرنمی‌توان اظهار نظر کرد. اما آنچه که مسلم است، اجرای پروژه آب و فاضلاب‌ استان، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی تهران محسوب می‌شود.

کد خبر 239790
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز