همشهری آنلاین: معاون عملیات بسیج از برگزاری دور جدید رزمایش‌های الی بیت‌المقدس از پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

سیف

سرهنگ سیف معاون عملیات بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری سری جدید رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در سال جاری خبر داد و گفت: امسال دور دوم رزمایش‌های الی بیت‌المقدس گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا و کوثر با رمز مبارک "یا محمد رسول الله" در 5 استان کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 92 رزمایش‌های جدید الی بیت‌المقدس را در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد، گفت: از ویژگی‌های رزمایش‌های امسال این است که ما رزمایش‌ها را به صورت شهرستانی و ناحیه‌ای و همچنین در تمام شهرهای کشور برگزار می‌کنیم و علاوه بر آن از تاکتیک‌های پدافند غیرعامل و امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن نیز استفاده خواهیم کرد.

معاون عملیات بسیج افزود: گردان‌های حاضر در رزمایش آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند و برای مقابله با تهدیدات نرم و نیمه سخت خود را آماده کرده‌اند.

سیف خاطرنشان کرد: مدیریت این رزمایش‌ها بر عهده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) و قرارگاه‌های تاکتیکی هر استان است. علاوه بر این، همزمان بودن و حضور فعال گردان‌ها در تمامی استان‌ها از ویژگی‌های این رزمایش است، البته این رزمایش‌ها امسال به صورت همزمان در 4 تا 6 استان و سپس پس از طی مرحله تست آموخته‌ها در تمام شهرها برگزار می‌شود.

کد خبر 236923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز