همشهری آنلاین: طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «مریم مجتهدزاده ‌لاریجانی» به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

مریم مجتهدزاده ‌لاریجانی

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «مریم مجتهدزاده‌ لاریجانی» به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

در حکم خانم مجتهدزاده آمده است: «با استعانت از خداوند سبحان شما را که از تجربه و دانش در امور زنان و دفاع مقدس برخوردارید به عنوان رئیس سازمان نشر و ارزش‌‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌کنم.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید».

گفتنی است مریم مجتهدزاده پس از انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مدرس سیاسی و امداد از بدو تاسیس تا سال 1360 درآمد و عضو شورای پذیرش دانشجویان پس از انقلاب فرهنگی دانشگاه‌ها شد.

وی در دولت دهم مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری بود که این مرکز در مرداد ماه 1392 به معاونت تبدیل شد و مجتهدزاده به عنوان معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده منصوب شد.

مسئول اعزام نیروهای گروه پزشکی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، مسئول انجمن اسلامی دانشجویان و کارکنان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیریت در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های آموزش و پرورش به مدت 16 سال، عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از دیپلمات‌های ربوده شده توسط صهیونیست‌ها در لبنان و همچنین انتخاب وی به عنوان زن نمونه در سال 1385 درسوابق خدمتی خانم مجتهدزاده ثبت شده است.

کد خبر 236663
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز