چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تصویب شورای موزه‌ها، کاخ‌های نیاوران و سعدآباد روزهای «دوشنبه» تعطیل هستند.

کاخ موزه

به گزارش ایسنا، محمدرضا کارگر 12 مهرماه امسال اعلام کرد که وضعیت تعطیلی سه کاخ - موزه‌ «نیاوران»، «گلستان» و «سعدآباد» توسط شورای موزه‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حال بررسی است که در جلسه‌ هفته‌ پیش قرار شد، کاخ گلستان روزهای «یکشنبه» تعطیل باشد.

کارگر درباره‌ دلیل تعطیلی کاخ - موزه‌ «نیاوران» و «سعدآباد» در روزهای «دوشنبه» اظهار کرد: از سال‌های گذشته، سعدآباد روزهای «دوشنبه» تعطیل بود و از آنجا که تغییر دادن روز تعطیلی این موزه به انجام هماهنگی‌های زیادی نیاز داشت و تورها برای دیدن یک کاخ - موزه، امکان رفتن تا شمال شهر را ندارند، به همین دلیل تصویب شد تعطیلی این دو کاخ - موزه‌ مانند دیگر موزه‌های سطح کشور، روز «دوشنبه» باشد.

او همچنین درباره‌ احتمال تغییر کردن مدیران موزه‌های کشور نیز گفت: فعلا تصمیمی برای جابه‌جایی مدیران نداریم، ولی در هر موزه‌ای که فردی شایسته و کاربلد باشد، قطعا جایگزین می‌شود.

کد خبر 236120
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز