سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات ۶۳۸ واحد کاهش یافت و به ۷۲ هزارو ۹۹۷ واحد رسید.

در داد و ستد‌های شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان بیشترین نقش را در نزول شاخص داشتند و کاهش ارزش سهام این شرکت‌ها در مجموع 305واحد تأثیر منفی روی شاخص بورس برجای گذاشت.

نزول ارزش معاملات بورس

ارزش معاملات بورس تهران در داد و ستد‌های روز گذشته کاهش یافت. سهامداران بورس تهران دیروز 667میلیون سهم به ارزش 266میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند که این میزان نسبت به معاملات روز گذشته کاهش نشان می‌دهد. دیروز هچنین صف فروش سهام پالایش نفت بندرعباس با ثبت 1685دستور به 27میلیون و 621هزار سهم رسید. شرکت‌های پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تبریز هم با صف فروش سهامداران مواجه بودند.

مبادله 8هزار تن وکیوم باتوم

در مبادلات روز گذشته 8هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس در بورس کالا مبادله شد. در دادو ستد‌های روز گذشته و در تالار نفت و پتروشیمی بورس کالا شرکت پالایش نفت بندرعباس موفق به فروش 8هزار تن وکیوم باتوم به قیمت هر کیلو هزار و 70تومان به‌صورت نقد شد. شرکت پتروشیمی غدیر هم توانست 2500تن pvc را به قیمت 2هزارو672تومان مورد مبادله قرار دهد. پلی‌اتیلن ترفتالات بطری وپلی اتیلن سنگین اکستروژن از دیگر محصولاتی بود که در تالار نفت و پتروشیمی مورد مبادله قرار گرفت. دیروز همچنین شرکت نگین گام پارس 300تن قیر را به قیمت 560دلار در هر تن در تالار صادراتی به فروش رساند.

کد خبر 236037
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز