همشهری‌آنلاین: گوگل قصد دارد برای ارائه بهترین پیشنهادات به کاربران خودش از تجربه دوستان آنها استفاده کند.

به گزارش رسانه‌های اجتماعی، گوگل هم اکنون با گسترش شبکه اجتماعی خود (گوگل پلاس) در نظر دارد تا اعتبارسنجی محتوا را از حالت ماشینی به حالت انسانی تبدیل کند تا کاربران همیشه از بهترین نتایج جستجو برخودار باشند.

به طور مثال اگر شما برای دانلود اپلیکیشنی وارد Google Play شوید رنک دوستان خود را به اپلیکشین‌های مختلف خواهید دید یا اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.

گوگل از نام و تصویری که شما در حساب کاربری (عمومی) سرویس گوگل پلاس خود دارید استفاده خواهد کرد، نگران اطلاعات و فعالیت‌های خود نشوید شما هنوز امکان کنترل فعالیت‌های به اشتراک گذاشته خود را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از صفحه زیر اجازه اشتراک نام و تصویر خود را در این سرویس جدید تنظیم نمایید.

گوگل با ارائه این سرویس نیز متن حریم خصوصی کاربران خود را به‌روز کرد. اما نکته اساسی این است که گوگل و سایر ابزارهای آنلاین هر زمان که به نفع‌شان بود یا نبود می‌توانند حریم خصوصی کاربران را تغییر دهند؟

در ادامه تغییرات اخیر گوگل مانند ارائه الگوریتم جدید موتور جستجوی خود و اضافه کردن این امکان جدید باید دید چقدر محتوای به دست آمده بهینه‌تر خواهد بود.

کد خبر 234757
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز