همشهری آنلاین: مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در مجامعی که با قرآن سر و کار دارند ناهنجاری‌ها کمتر است و در جاهایی که با قرآن رابطه‌ای ندارند بیشترین ناهنجاری‌ها و مشکلات اخلاقی وجود دارد.

قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی پیام در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قرآن برای ارتقای روحی و معنوی بشر نازل شده و توجه به معارف قرآنی در هر کجایی که باشد سازنده‌ دنیا و آخرت بشر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این‌که «بر این اساس تلاش‌های ما در زمینه ترویج قرآن قطعا تاثیرات روحی، معنوی و اخلاقی بالایی به همراه خواهد داشت» ادامه داد: همان طور که می‌بینیم در مجامعی که با قرآن سر و کار دارند اختلافات، اشکالات، مسائل و ناهنجاری‌ها قطعا کمتر هستند، اما در جاهایی که با قرآن رابطه‌ای ندارند بیشترین ناهنجاری‌ها و مشکلات اخلاقی وجود دارد.

مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:‌ در مجموعه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران هم که یک مجموعه پاک و صالحی است اعضای آن هر کجا که با قرآن ارتباطاتشان قوی‌تر، پاک‌تر، سالم‌تر و موفق‌تر است هم در زمینه انجام وظایف و مسئولیت‌های کاری که در ارتش دارند و هم در محیط خانواده و در تمام مجامعی که چهره‌های قرآنی حضور دارند نورانیت قرآن را به وضوح می‌بینیم.

کد خبر 234386
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز