همشهری آنلاین: شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با انتقاد نسبت به آنچه نمایش عریان و قبح‌شکنانه مفاسد اخلاقی برخی شخصیت‌های حاضر در سریال «کلاه پهلوی» خوانده است، خواستار اصلاح این موارد شد.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ضمن انتقاد شدید از نمایش عریان و قبح شکنانه مفاسد اخلاقی برخی شخصیت‌های حاضر در «کلاه پهلوی» در چند قسمت اخیر که بر خلاف موازین شرعی بوده و موجبات اعتراض مخاطبان را فراهم آورده است خواستار اصلاح اینگونه موارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی این شورا، شورای نظارت چندی پیش طی گزارشی مجمل، ضمن برشمردن برخی نکات مثبت این سریال از قبیل روایت واقعیت‌هایی از وابستگی حکومت پهلوی به بیگانگان و نفوذ آشکار و پنهان کشورهای استعمارگر در اداره امور کشور در آن دوره تاریخی با انتقاد شدید از نمایش صریح و مستقیم برخی روابط غیر اخلاقی، پخش اینگونه موارد در رسانه ملی را نوعی ترویج این روابط و عادی جلوه دادن آن برای مخاطبان و در نهایت قبح‌شکنی دانسته است.

روابط غیراخلاقی، استعمال مشروبات الکلی و اختلاط زن و مرد در سریال «کلاه پهلوی» از جمله مواردی بوده است که شورای نظارت نیازمند اصلاح و تذکر دانسته است.

گزارشی جامع و مفصل از ایرادات این مجموعه نمایشی در شورای نظارت نهایی شده است که طی روزهای آتی به سازمان صدا و سیما ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 234087
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز