دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۰
۰ نفر

گروه ادب و هنر: نشست خبری مدیر شبکه ۲سیما که بعدازظهر شنبه با حضور علی بخشی‌زاده مدیر شبکه۲، مسعود صباح مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی، محمد صدری مدیر گروه تله‌فیلم، تاریخ، فرهنگ و هنر، مریم جلالی مدیر گروه خانواده، سعید اشناب مدیر گروه مستند، حبیبی مدیرگروه معارف، آذرمکان مدیرگروه اجتماعی، مختاری مدیر گروه نوجوان، زارعان مدیرگروه کودک و خردسال و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد، خبرهای خوبی

 خبر از جشن تولد 20سالگی کلاه قرمزی، آماده‌بودن چند سریال جدید، متنوع‌بودن برنامه‌های کودک و نوجوان شبکه 2 در پاییز، رفع مشکلات برخی از سریال‌ها و غیره.

در این نشست مدیرشبکه 2ضمن اعلام اینکه روزهای منتهی به سال نیز تکرار مجموعه کلاه‌قرمزی 92را پخش می‌کنیم و سری جدید این سریال ویژه سال 93نیز ساخته خواهد شد، گفت: جلسه خوبی با حمید جبلی و حمید مدرسی تهیه‌کنندگان این برنامه داشته‌ایم و مجوز ساخت سری جدید آن صادر شده است. علی زارعان، مدیر گروه کودک و نوجوان به هفته کودک و برنامه‌های تلویزیون اشاره کرد: شبکه 2سیما برای هفته کودک که از 15تا 21مهرماه است تدارک ویژه‌ای درنظر گرفته است، ما امسال سالگرد 20سالگی کلاه‌قرمزی را همراه با عروسک‌های این مجموعه خواهیم داشت. همچنین بخشی‌زاده درباره جزئیات کلاه‌قرمزی ویژه سال 93 و حضور عروسک‌های جدید توضیح داد: قطعاً خبرهای خوشی در راه است و ضمن اینکه جشن تولد آن با حضور همه صداپیشه‌ها، کاراکترها و هنرمندان حامی کلاه‌قرمزی برگزار می‌شود.

اما نیمه‌تمام بودن سریال «راه شیری» سؤالی بود که در این نشست مطرح شد. علی بخشی‌زاده در این‌باره گفت: سریال راه شیری متعلق به شبکه 2بود و در مقطعی که ساخته شد شرایط برای پخش آن مهیا نبود اما الان شرایط مهیاست و سریال در کنداکتور پخش قرار گرفته است. این سریال هیچ حاشیه‌ای نداشت. تبلیغات و حضور اسپانسر در برنامه کودک خصوصا در برنامه پرببینده عمو پورنگ سؤالی بود که در این نشست پرسیده شد. او در این‌باره با منتقدان این موضوع همسو شد و گفت: قبول دارم که مشارکت در این برنامه به‌صورت گل‌درشت است و ما می‌توانستیم بهتر به آن بپردازیم اما در این برنامه به سمت کالاهای بی‌ضرر رفته‌ایم. اگر چیپس و پفک یا نوشابه‌های گازدار را تبلیغ کرده‌ بودیم متهم بودیم. در این مراسم مدیر گروه مستند به انتقادات پاسخ داد. او در پاسخ به سؤالی درباره تولید مستندی که قرار بود احسان علیخانی برای شبکه 2بسازد گفت: تلویزیون فراز و فرودهای زیادی از ایده تا تولید تجربه می‌کند و برنامه‌ها دستخوش تغییرات بسیاری می‌شوند. بسیاری از سوژه‌هایی هم که با علی‌خانی درباره آنها صحبت کرده‌ بودیم به‌ماه عسل امسال شبکه 3رسید.

 

کد خبر 232095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز