همشهری آنلاین: فیلم های برگزیده جشنواره فیلم رشد همزمان با برگزاری رسمی این جشنواره، با هدف آموزش کودکان و نوجوانان دانش آموز در ۲۰۰ مرکز آموزشی شهر تهران اعم از مدارس، کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش، خانه ریاضی و ...اکران می شود.

جشنواره فیلم رشد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد خبری چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، جلسه هماهنگی ستاد جشنواره با مسئولان آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در دفتر تکنولو‍‍‍ژی های آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

یدالله کریمی، مدیر اجرایی جشنواره فیلم رشد با تشریح نکات فنی و چگونگی پخش فیلم ها در مراکز آموزشی گفت: همچنین برای دانش آموزان دو سانس در نوبت صبح در سینما فلسطین در نظر گرفته شده که با هماهنگی مدیران مدرسه و مسئول منطقه در سینما حضور یافته و به تماشای فیلم خواهند نشست.

وی افزود: همچنین دو سانس در نوبت عصر برای فرهنگیان و خانواده هایشان به شکل رایگان در نظر گرفتیم که امیدواریم همکاران فرهنگی استقبال کنند.

چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد از سوم تا دهم آبان ماه برگزار می شود. این جشنواره بیش از چهار دهه قدمت دارد و محتوای آن فیلم های آموزشی و تربیتی است.

 

کد خبر 233470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز