همشهری آنلاین: فیلم داستانی بلند «از میان سایه ها» به کارگردانی رهبر قنبری در بخش بین الملل چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد به نمایش در می آید.

از میان سایه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، «از میان سایه ها» داستان زنی به نام مهگل (با بازی ماه چهره خلیلی) است که با گذشته ای سراسر بیم و امید، به زندگی امروز و همسرش کیوان علاقه مند است اما فراز و نشیب های پنهان در بطن روز مرگی ها و زندگی معمولی مهگل سبب شده علی رغم تلاش های کیوان، راه و نشانی خوشبختی را فراموش کند.

فیلمنامه «از میان سایه ها» را علی حسینی نوشته و رهبری قنبری آن را بازنویسی کرده است. عوامل این فیلم داستانی: اصغر پورهاجریان تهیه کننده، ناصر کاووسی تصویربردار، رضا بنی اردلان صدابردار، پیام حسین صوری طراح صحنه، علیرضا باقر بیگی گریم، مهدی کرمی تدوین، ‌مسعود پورهاجریان عکاس هستند. هم چنین کوروش سلیمانی،‌ ماه چهره خلیلی، قربان نجفی، حسین عابدینی، حشمت آرمیده و محسن پورهاجریان از جمله بازیگران «از میان سایه ها»‌ هستند.

رهبر قنبری «از میان سایه ها» را اوایل سال گذشته در 90 دقیقه و طی 20 روز تصویربرداری ساخته و آن را یک تله فیلم هشدار دهنده و راهگشا برای تثبیت موقعیت خانواده در اجتماع می داند.

چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد 3 تا 10 آبان برگزار می شود.

کد خبر 234966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز