همشهری آنلاین: مراسم استقبال از زائران ایرانی اعزامی از خراسان رضوی که نخستین روزهای سفر به سرزمین وحی را در جوار حرم نبوی و ائمه مظلوم بقیع علیهم‌السلام می‌گذرانند، با حضور نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری و مسئولان ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت برگزار شد.

farahmand

به گزارش ستاد اطلاع رسانی حج 92، مراسم استقبال از زائران ایرانی که در نخستین روزهای اعزام زائران کشورمان به عربستان سعودی، وارد سرزمین وحی شده‌اند، با حضور نصراله فرهمند رئیس ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمید احمدی معاون آموزش بعثه مقام معظم رهبری و سایر مسئولان و نمایندگان بعثه و ستاد مدینه منوره در محل اقامتگاه "مدینه هارمونی" برگزار شد.

فرهمند، رئیس ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت در استقبال از زائران اعزامی به مدینه منوره، در حالی که بهترین لحظات را برای زائران کشورمان در جوار مرقد پاک رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه مظلوم بقیع علیهم‌السلام آرزو کرد، گفت: در ستاد مدینه منوره در خدمت زائران کشورمان هستیم تا برنامه‌هایی که از ماه‌ها قبل در ایران در نظر گرفته شده است به بهترین نحو اجرایی شود.

رئیس ستاد مدینه منوره افزود: ستاد مدینه دوشادوش بعثه مقام معظم رهبری، در صدد فراهم آوردن بهترین شرایط برای خدمت‌رسانی به حجاج است.

رئیس یک موسسه خدماتی که در مدینه منوره به زائران ایرانی خدمت رسانی می کند نیز با آرزوی اقامت خوش برای زائران ایرانی و قبولی زیارت آنها، در جمع زائران و مسئولان و کارگزاران حج جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون شک شب و روز در کنار شما هستیم و سعی می‌کنیم به عنوان یک موسسه خدماتی در کنار بعثه ایران بهترین خدمات را به شما زائران ارائه کنیم. 

کد خبر 231448
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز