همشهری آنلاین: مسئول امور اسکان زائران ایرانی در ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت اعلام کرد برای اسکان زائران ایرانی که برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع ۹۲ وارد سرزمین وحی می‌شوند، ۲۵ اقامتگاه در مدینه منوره اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد اطلاع رسانی حج 92، حبیب سیفی درباره جزئیات عملیات اسکان زائران ایرانی در زمان حضور در مدینه منوره گفت: جهت سهولت دسترسی زائران ایرانی به حرم شریف نبوی و آسان شدن رفت و آمد آنها به مسجد النبی (ص) و زیارت ائمه مظلوم بقیع علیهم‌السلام، اقامتگاه‌های زائران ایرانی به نحوی انتخاب شده‌اند که در منطقه مرکزی قرار داشته باشند.

مسئول امور مسکن در ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت افزود: در راستای اسکان زائران ایرانی حج تمتع 92 که مدینه قبل هستند، در حدود 30 هزار تخت زائر در مدینه منوره پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های زائران ایرانی در مدینه منوره در پنج گروه قیمتی "2 ب"، "2 ج"، "3 الف"، "3 ب" و "3 ج" تعیین شده‌اند، درباره تفاوت‌های این گروه‌های قیمتی تصریح کرد: این اقامتگاه‌ها از نظر شکل و شمایل ظاهری، قدمت و میزان دوری و نزدیکی به حرم با یکدیگر تفاوت دارند اما در مجموع سعی کرده‌ایم تا کلیه اقامتگاه‌های زائران ایرانی را طوری انتخاب کنیم که رفت و آمد زائران به حرم نبوی با سهولت بیشتری انجام شود.

کد خبر 231641
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز