همشهری آنلاین: رئیس ستاد مدینه سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه "۳۰ هزار نفر از ۶۴ هزار زائر و خدمه ایرانی حج تمتع سال ۹۲، مدینه قبل هستند" گفت: روزانه شش یا هفت پرواز از ایران، زائران حج تمتع ۹۲ را به مدینه منوره منتقل می‌کنند و روند اعزام زائران مدینه قبل به شهر پیغمبر تا چهارشنبه ۱۰ مهر ماه ادامه دارد.

prophet

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد اطلاع رسانی حج 92، نصراله فرهمند با بیان این مطلب افزود: 30 هزار زائر ایرانی در قالب 250 کاروان مدینه قبل تا چهارشنبه 10 مهر ماه وارد مدینه منوره می‌شوند.

رئیس ستاد مدینه سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه "دوشنبه اول مهر ماه 92، مدینه منوره با بیش از 14 هزار و 200 زائر ، بیشترین زائر ایرانی را در خود جای می‌دهد"، اظهار داشت: اولین گروه زائران حج 92، شنبه 30 شهریور ماه مدینه منوره را ترک می‌کنند و با حضور در مسجد شجره، مُحرم شده و به سمت مکه مکرمه حرکت خواهند کرد.

مناسبت

تاریخ

زمان ورود آخرین کاروان زائران ایرانی مدینه قبل به مدینه منوره

چهارشنبه 10 مهر ماه 1392

زمان اعزام اولین کاروان زائران ایرانی مدینه قبل به سوی مکه مکرمه

شنبه 30 شهریور ماه 1392

زمان اعزام آخرین کاروان زائران ایرانی مدینه قبل به سوی مکه مکرمه

چهارشنبه 17 مهر ماه 1392

فرهمند درباره زمان خروج آخرین کاروان زائران مدینه قبل از مدینه نیز گفت: آخرین کاروان زائران مدینه قبل در روز چهارشنبه 17 مهر ماه برای انجام اعمال عمره تمتع، مدینه را ترک کرده و عازم مکه می‌شود. به این ترتیب مدینه در روز پنج‌شنبه 18 مهر ماه 92 خالی از زائر ایرانی است.

کد خبر 231620
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز