همشهری آنلاین: خانم «الف-م» معاون ۳ ماهه میراث فرهنگی کشور در دوره ریاست محمد شریف ملک زاده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی سعدآباد زندگی می‌کند.

ایلنا نوشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: دستور تخلیه سکونت یکی از مسئولان دولت دهم ( دولت احمدی نژاد ) در یکی از کاخ‌های سعدآباد صادر شده است.

مهدی حجت ضمن تایید حضور خانم «الف-م» معاون 3 ماهه میراث فرهنگی کشور در دوره ریاست محمد شریف ملک زاده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی سعدآباد، اظهار کرد: این فرد در این خانه حضور دارد و ما از وی خواسته‌ایم هر چه سریعتر خانه را تخلیه و تحویل دهد.

وی در پاسخ به اینکه برای جلوگیری از تکرار این حادثه چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: نباید مدیران کار خلاف قانون کنند و اجاز‌ه بدهند که این گونه اتفاقات رخ دهد چراکه اسکان مقام مسئول دولتی در این اماکن کار درستی نیست و باید مانع از تکرار این حوادث شویم.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث در پاسخ به اینکه آیا این فرد مجرم است و از نظر حقوقی کار وی قابل پیگیری است، اعلام کرد:‌ این فرد مجرم نیست و این خانه توسط سازمان در اختیار وی قرار گرفته است، وی جرمی را مرتکب نشده است.

کد خبر 231327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز