دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایرانسل تعرفه مکالمات حجاج در موسم حج ۱۴۳۴ هجری قمری را اعلام کرد؛ به این ترتیب که هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران ۵۹۹ تومان و هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا ۲۴۹ تومان برای حجاجی که از سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنند، هزینه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز دوشنبه ۲۵ شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیم کارت ایرانسل و انتخاب شبکه تلفن همراه «موبایلی (Mobily) » از طریق بخش تنظیمات شبکه گوشی تلفن همراه خود در کشور عربستان، می‌توانند از تعرفه ۵۹۹ تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران و تعرفه ۲۴۹ تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا، استفاده کنند.

به این ترتیب، مشترکین ایرانسل در کشور عربستان با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی در طی موسم حج ابراهیمی 1434 هجری قمری، به ازای هر دقیقه تماس با استفاده از سیم کارت ایرانسل به هر مقصدی در داخل ایران ۵۹۹ تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران و هر نقطه جهان نیز تنها ۵۹۹ تومان پرداخت خواهند کرد.

ضمن آنکه امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز برای حجاج مشترک ایرانسل با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی عربستان به صورت رایگان و نامحدود فراهم شده است. روشن کردن، فعالسازی سیم کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مشترکین ایرانسل در بر ندارد.

بر اساس این گزارش، کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، لازم است برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل بر روی سیم‌کارت خود، حداقل 24 ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعالسازی خدمات رومینگ، با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.

همچنین حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با «مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل» به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از طریق روش‌هایی مختلفی از جمله شارژ اینترنتی از طریق وبسایت بانک‌های طرف قرارداد، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وبسایت ایرانسل به نشانیwww.irancell.irو کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانیcharge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط از سوی اقوام و آشنایان حجاج و از داخل ایران یا عربستان امکان‌پذیر است.

کد خبر 231234
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز