دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: جمعه بازار کتاب از ابتدای فصل تابستان در چهار بوستان لاله، دانشجو، ملت و نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید امیر مسعود شهرام‌نیا رییس موسسه نشر شهر، در مورد فعالیت‌های موسسه نشرشهر در سال 86، گفت: یک واحد کتاب‌فروشی سیار از ابتدای امسال در میادین و محلات شهر تهران آغاز به کار کرده و تا پایان سال نیز به دو کتابخانه سیار  افزایش می‌یابد.

 وی افزود: در حوزه تولید محتوا نیز با همکاری بخش خصوصی پازل‌های سه بعدی تهران شامل ابنیه و آثار تاریخی شهر تهران تولید شده است که به مناسبت یکصدمین سالگرد بلدیه شهر تهران،‌ توزیع می‌شود.

به گفته وی، موسسه نشر شهر در بخش کتاب و در حوزه کودک و نوجوان تا کنون 12 عنوان کتاب منتشر کرده‌است که تا پایان سال 86 این تعداد به 40 عنوان کتاب افزایش می‌یابد.

شهرام‌نیا با بیان اینکه در بخش کتاب از نویسندگان و تصویرگران مطرحی کمک گرفته شده است، اظهار داشت: این موسسه تا پایان سال جاری 20 عنوان کتاب در حوزه بزرگسال چاپ و توزیع می‌کند.

رییس موسسه نشرشهر، توسعه فروشگاه‌های کتاب را یکی از اولویت‌های این موسسه در سال جاری عنوان کرد و گفت: بزرگترین فروشگاه کتاب با پنج هزار مترمربع زیربنا در خیابان کریم‌خان طراحی و در مرحله گودبرداری است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرام‌نیا تصریح کرد: فروشگاه کتاب دیگری در میدان ولیعصر (عج)،‌ جنب فروشگاه قدس در حال ساخت است که ابتدای تیرماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 23123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز