شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفتمین دوره آرت اکسپوی مالزی با حضور هنرمندان ایرانی گشایش می‌یابد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه هنری که از مهم‌ترین رویدادهای هنری مالزی به شمار می‌رود، روز پنجشنبه 28 شهریور ماه، در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کوالالامپور آغاز به کار می‌کند و به مدت چهار روز نیز ادامه خواهد داشت.

در این دوره از فستیوال آرت اکسپو، به همت رایزنی سفارت جمهوری اسلامی، غرفه کشورمان در کنار غرفه 25 سفارت دیگر آثار 12 نفر از هنرمندان ایرانی را در زمینه‌های نقاشی، نگارگری، تذهیب، خوشنویسی، آثار حجمی و کاشی به نمایش خواهد گذاشت.

آثار ندا ذوقی (نگارگری و تذهیب)، پگاه جهانگیری (نقاشی و باتیک)، مینا هدایت (نقاشی)، فاطمه مفرحی (نقاشی)، آتوسا ذوالقدر (نقاشی) و اصغر یعقوبی (نقاشی و حجم)، حمید پوربهرامی (نقاشی)، محمد کاوند (تابلو کاشی)، بهادر معیر (نقاشی)، حجت الله رنجبر (نقاشیخط)، غلامرضا راهپیما (خوشنویسی)، حسین صدیقی (خوشنویسی) در غرفه جمهوری اسلامی ایران(E9) در معرض دید علاقه‌مندان به هنرهای ایرانی و اسلامی قرار خواهد گرفت.

آرت اکسپو مالزی از سال 2007 آغاز به کار نموده و امسال نیز با تجربه‌های موفق شش سال گذشته، هفتمین دوره خود را با حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌کند.

ارائه آثار برتر هنرمندان جهانی، رشد تصاعدی حضور هنرمندان جهانی، فروش خوب آثار هنرمندان و نگاه ویژه مالزی به مقوله بیزینس و مارکتینگ هنر در این برنامه، از ویژگی‌های خاص آرت اکسپو مالزی است.

کد خبر 230914
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز