همشهری آنلاین: شرکت اپل رسما روز رونمایی از آی‌فون جدید خود را ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ اعلام کرده و خبرنگاران را برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌است.

اپل

براساس گزارش تلگراف، اپل از خبرنگاران دعوت کرده تا در روز 10 سپتامبر در کنفرانسی در دفتر مرکزی این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا و یا در برلین در کنفرانس خبری ویژه اروپایی‌ها شرکت کنند.

شعار "این کنفرانس روز همه را درخشان‌تر خواهد کرد" می‌تواند گواهی بر شایعاتی باشد مبنی بر رنگی بودن آی‌فون جدید که در رسانه‌های مختلف منتشر شده‌اند. شبکه‌های موبایل و فروشگاه‌ها درحال حاضر در انتظار دریافت محصول و آغاز فروش آن در 20 و 27 سپتامبر هستند.

هنوز مشخص نشده که تاریخ اول برای فروش حجم کمتری از محصول و تاریخ دوم برای فروش حجم بزرگتری درنظر گرفته شده یا نه، اما استند‌های ویژه عرضه محصولات جدید در فروشگاه‌ها حاکی از این هستند که قرار است به جای دو محصول، سه محصول جدید رونمایی شوند.

اپل تاکنون گوشی‌های خود را تنها در رنگ‌های سیاه و سفید ارائه داده بود اما گزارش‌هایی که در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده‌اند خبر از احتمال تولید آی‌فون 5S در رنگ‌های دیگر به ویژه طلایی داده‌اند. رنگ طلایی یکی از محبوب‌ترین تغییراتی است که کاربران آی‌فون پس از خرید در آن ایجاد می‌کنند.

کد خبر 229799
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز