چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اشتون کوچر هنرپیشه ۳۵ ساله‌ای که در فیلم جدید جابز ایفای نقش بنیانگذار شرکت اپل را به عهده داشت، در مصاحبه‌ای با انتقاد از استیو وزنیاک اعلام کرد امکان دسترسی به وزنیاک به عنوان یک منبع وجود نداشت.

جابز

براساس گزارش میل‌آنلاین، کوچر در مصاحبه‌ای با Ap در پاسخ به انتقادات وزنیاک درباره اینکه برخی از صحنه‌های فیلم از دقت و صحت کافی برخوردار نیستند، اعلام کرد استیو وزنیاک حین ساخت فیلم جابز کاملا غیر قابل دسترسی بود زیرا از شرکتی دیگر برای پشتیبانی از نسخه‌ای دیگز از فیلم استیو جابز گرفته بود.

جابز

آرون سورکین کارگردانی است که درحال ساخت فیلمی براساس کتاب مشهور بیوگرافی استیو جابز نوشته والتر ایزاکسون است و ظاهرا استیو وزنیاک از این نسخه پشتیبانی می‌کند.

وزنیاک

کوچر در این مصاحبه گفت وزنیاک مرد شگفت‌انگیزی است و من به آنچه انجام داده احترام می‌گذارم اما وی به عنوان یک منبع موثق به هیچ وجه با ما همکاری نکرد،‌پس مشاهدات او نمی‌تواند با آنچه ما به تصویر کشیده‌ایم یکسان باشد زیرا ما نمی‌دانیم او چه دیده‌است. ما تمام تلاشمان را کردیم تا فیلم خوبی بسازیم اما هیچ‌کس واقعا نمی‌داند در اتاق‌های دربسته چه رخ داده‌است.

جابز

کوچر گفت شخصیت‌سازی و نه تقلید سبک رفتار جابز برای وی بسیار مهم بوده‌است. وی امید‌وار است بازی وی در این فیلم بتواند درباره کارآفرینی برای جوانان به اندازه دستاوردهای مردی که تکنولوژی را متحول کرد، آموزنده باشد. به گفته کوچر جابز با تولید محصولاتی که مردم عاشق آن بودند، عشق را به زندگی خود راه می‌داد و علاقه شدید مردم به این محصولات منجر به علاقمندی آنها به جابز می‌شد.

کوچر همچنین معتقد است زمان بازگویی داستان زندگی جابز مناسب‌ بوده‌است زیرا با گذشت زمان افسانه‌ بلند‌تر می‌شد و جابز به خاطر همه کارهای خوبی که انجام داده مورد تقدیس بیشتر و به خاطر کارهای اشتباهش مورد بدگویی بیشتری قرار می‌گرفت.

کد خبر 226983
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز