وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر از بابت تکمیل و واگذاری مسکن‌های باقیمانده نگران نباشند، گفت:هیچ توجیهی از پیمانکاران مسکن مهر برای بالا رفتن قیمت مسکن مهر پذیرفتنی نیست.

مسکن مهر

به گزارش فارس، عباس آخوندی افزود: دولت به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده پایپند است و هر پروژه‌ای که شروع شده است حتی اگر درصد پیشرفت آن نیز ناچیز باشد، دولت تا آخر با همان سبک و سیاق گذشته عمل خواهد کرد و کوچک‌ترین تغییری به آن نخواهد داد. به گفته این عضو دولت یازدهم فردی که برای مسکن مهر ثبت نام کرده و در هر مرحله‌ای از کار که هست مسکن مهر خود را تحویل خواهد گرفت، البته به شرط اینکه افراد متقاضی سهم آورده خود را تکمیل کنند.

اتمام بزرگراه تهران-شمال در دولت یازدهم

وزیر راه دیروز همچنین با بازدید از پروژه آزادراه تهران- شمال یکی از مشکلات آزادراه را تأمین اعتبار دانست و گفت: پیمانکاران ایرانی به خوبی در این پروژه فعالیت کرده‌اند و قرارگاه خاتم الانبیا هم از این پروژه حذف نمی‌شود. تاکنون عملیات عمرانی در قطعه 2و 3این آزادراه انجام نشده است و تنها ساخت یک تونل در منطقه 2در حال اجراست. همچنین قطعه 4آزادراه در عید امسال با وجود تکمیل نبودن از سوی دولت افتتاح شد.

کد خبر 229111
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز