شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۹
۰ نفر

مشهد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از نیاز استان به ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل تمامی واحدهای مسکن مهر خبر داد.

 مسکن مهر خراسان‌رضوی نیازمند اعتبار

 به گزارش ایلنا، محمدحسن واحدی در جلسه شورای مسکن استان گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر استان در حال اجراست. وی افزود: برای اجرای خدمات زیربنایی ۱۱۲ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و برای تکمیل آن ۹۰ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است. استاندار خراسان رضوی نیز در سخنانی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تا پایان مهر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

محمدحسین فروزان مهر افزود: رشد پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه‌های مسکن مهر در ۱۰‌ماه گذشته حاصل همکاری و تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است که با حفظ این روند تا پایان سال‌جاری به اهداف ازپیش تعیین شده در اتمام و تحویل ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان دست خواهیم یافت. وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۰ هزار واحد مسکن شهری و 2هزار واحد مسکن روستایی آماده تحویل به متقاضیان است و تا پایان مهر این رقم به ۵۲ هزار واحد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: از دستگاه‌های خدمات رسان انتظار می‌رود تا نسبت به ارائه خدمات زیرساختی و اجرای پروژه‌های روبنایی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 230028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز